Bullets
  • דף הבית
  • אודות
  • הבלוג
  • קטגוריות עדכונים
    • קידום ממומן
    • קידום אורגני
    • רשתות חברתיות
    • אנליטיקס
    • Growth Hacking
    • אופטימיזציה ושיפור יחסי המרה
    • Content Marketing
    • UX
    • הייטק ואפליקציות
    • כללי
  • צרו קשר
  • דף הבית
  • אודות
  • הבלוג
  • קטגוריות עדכונים
    • קידום ממומן
    • קידום אורגני
    • רשתות חברתיות
    • אנליטיקס
    • Growth Hacking
    • אופטימיזציה ושיפור יחסי המרה
    • Content Marketing
    • UX
    • הייטק ואפליקציות
    • כללי
  • צרו קשר
חדשות רצות:
  • אוקטובר 16, 2016 13:02 כלי חדש יעזור לכם למצא ולתקן שגיאות בדפי AMP
  • אוקטובר 13, 2016 12:24 גוגל משיקה אפליקציית צילום ב360 מעלות לאנדרואיד
  • אוקטובר 6, 2016 07:55 גוגל בוחנת הצגת טרנדים ישירות בשורת החיפוש
  • אוקטובר 5, 2016 11:47 נענשתם בעדכון הפינגווין הקודם? לגוגל יש חדשות טובות עבורכם
  • אוקטובר 5, 2016 09:30 גוגל עדכנה את האפליקציה ועכשיו תוכלו לגלוש בסתר דרך הנייד
  • ספטמבר 29, 2016 15:13 החל מ2017: גוגל תעניש אתרים שיעשו שימוש בחלונות קופצים
  • ספטמבר 28, 2016 14:30 מפרסמים תמונות ברשתות החברתיות? הנה 3 אפליקציות לתוצאות ויזואליות מרשימות
  • ספטמבר 28, 2016 13:53 10 דברים שאתם צריכים לדעת על פינגווין 4.0
  • ספטמבר 27, 2016 10:47 יוטיוב משיקה אפליקציה חדשה לצפיה בתכנים במצב לא מקוון
  • ספטמבר 25, 2016 09:56 אפליקציית ההודעות החדשה של גוגל מעוררת חשש לפגיעה בפרטיות
Home » רשתות חברתיות » 8 דברים שמנהל מדיה צריך לעשות חוץ מלפרסם פוסטים

8 דברים שמנהל מדיה צריך לעשות חוץ מלפרסם פוסטים

מור מריג' אוקטובר 31, 2016 10:42 אין תגובות

אולי פעם זה הספיק, היום זה רחוק מלהיות המצב. הנה 8 דברים להוסיף לרשימה שלכם >>

מקור: socialmediatoday

1. פתחו אסטרטגיה
היא הכרחית ונחוצה כדי להגדיר מה אתם רוצים להשיג: מודעות, תנועה או מכירות. כמובן שכל מטרה דורשת דרך פעולה שונה. ברגע שתהיה לכם אסטרטגיה – תוכלו לפתח טקטיקה שתקח אתכם אל עבר היעד.

2. מיתוג
הקפידו להיות ברורים ועקביים בכל ערוצי המדיה בהם אתם פועלים. השתמשו בלוגו כתמונת הפרופיל ובקאבר כדי להציג את העסק או כדי לקדם מוצרים.

3. עבדו עם לוח שנה
במקום לחשוב כל יום מחדש על פוסטים, צרו רשימת תכנים חודשית. זה גם ישחרר לחץ, גם יצור סדר וגם יחסוך לכם הרבה זמן.

4. השתמשו בכלי תזמון
כי אי אפשר לשבת כל היום מול המחשב ולהעלות פוסטים. אתם אנשים עסוקים, לא תמיד נמצאים במשרד ולא תמיד זוכרים לפרסם בזמנים קבועים. העזרו בכלי תזמון כדי להבטיח שההודעות יעלו במועד ובעיקר כדי שלא תצטרכו להתעסק עם זה כל יום כל היום.

5. הגיבו
לשגר פוסטים זה לא העיקר. חשוב גם לפתח את השיח, לענות לשאלות, להשתתף בדיונים ולהפגין נוכחות ערה.

6. הקשיבו
חוץ מלהשתתף באופן אקטיבי בדיונים, הקשיבו גם למה שקורה סביבכם – חפשו אחר מילות מפתח רלוונטיות שקשורות אליכם, לתעשיה ולמתחרים. השתמשו בזה כדי לזהות מגמות וכדי לייצר תכנים.

7. הריצו פרסום
כדי לקבל יותר תשומת לב ולבלוט בין העומס.

8. הריצו תחרויות
זה לא מתאים לכל עסק, אבל זו דרך פופולרית להגביר מעורבות, חשיפה ולהגדיל את כמות העוקבים.

עזרו לנו להפיץ את התכנים!
  • Twitter
  • Google
  • Facebook

אולי יעניין אותך גם:

  1. מדיה חברתית: 5 טיפים להגברת המעורבות
  2. 5 טיפים לשימור לקוחות באמצעות המדיה החברתית
  3. 4 צעדים למינוף הזדמנויות וצמיחה ברשת החברתית
  4. 9 טיפים לשיפור המעורבות בטוויטר
טיפים מדריכים רשתות חברתיות שיווק דיגיטלי

אודות המחבר

מור מריג' להציג את כל הפוסטים של מור מריג'


« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

הרשמו לניוזלטר וקבלו את כל העדכונים למייל, אחת ליום:

כתובת זו הינה רשומה כבר
אופס... משהו השתבש. נסו שנית מאוחר יותר
הדואר האלקטרוני שגוי
תודה על הרשמתך! נשלח לך עדכון יומי קצר עם כל הידיעות המעניינות
Please complete the CAPTCHA.
נא למלא את כל שדות החובה
צייצו לנו
Tweets by @BulletsHQ
תנו בלייק ותשארו מעודכנים!
© LIXFIX - Conversion Optimization
חדשות מובילות

3 דרכים פשוטות להגדלת כמות העוקבים במדיה החברתית

3 דרכים לשימוש בסיפורים של אינסטגרם כדי למנף את העסק

פייסבוק מנסה לקנות את סנאפצ'ט האסייתית

© LIXFIX - Conversion Optimization
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
גלילה לראש העמוד