אולי פעם זה הספיק, היום זה רחוק מלהיות המצב. הנה 8 דברים להוסיף לרשימה שלכם >>
מקור: socialmediatoday
1. פתחו אסטרטגיה
היא הכרחית ונחוצה כדי להגדיר מה אתם רוצים להשיג: מודעות, תנועה או מכירות. כמובן שכל מטרה דורשת דרך פעולה שונה. ברגע שתהיה לכם אסטרטגיה – תוכלו לפתח טקטיקה שתקח אתכם אל עבר היעד.
2. מיתוג
הקפידו להיות ברורים ועקביים בכל ערוצי המדיה בהם אתם פועלים. השתמשו בלוגו כתמונת הפרופיל ובקאבר כדי להציג את העסק או כדי לקדם מוצרים.
3. עבדו עם לוח שנה
במקום לחשוב כל יום מחדש על פוסטים, צרו רשימת תכנים חודשית. זה גם ישחרר לחץ, גם יצור סדר וגם יחסוך לכם הרבה זמן.
4. השתמשו בכלי תזמון
כי אי אפשר לשבת כל היום מול המחשב ולהעלות פוסטים. אתם אנשים עסוקים, לא תמיד נמצאים במשרד ולא תמיד זוכרים לפרסם בזמנים קבועים. העזרו בכלי תזמון כדי להבטיח שההודעות יעלו במועד ובעיקר כדי שלא תצטרכו להתעסק עם זה כל יום כל היום.
5. הגיבו
לשגר פוסטים זה לא העיקר. חשוב גם לפתח את השיח, לענות לשאלות, להשתתף בדיונים ולהפגין נוכחות ערה.
6. הקשיבו
חוץ מלהשתתף באופן אקטיבי בדיונים, הקשיבו גם למה שקורה סביבכם – חפשו אחר מילות מפתח רלוונטיות שקשורות אליכם, לתעשיה ולמתחרים. השתמשו בזה כדי לזהות מגמות וכדי לייצר תכנים.
7. הריצו פרסום
כדי לקבל יותר תשומת לב ולבלוט בין העומס.
8. הריצו תחרויות
זה לא מתאים לכל עסק, אבל זו דרך פופולרית להגביר מעורבות, חשיפה ולהגדיל את כמות העוקבים.