Bullets
  • דף הבית
  • אודות
  • הבלוג
  • קטגוריות עדכונים
    • קידום ממומן
    • קידום אורגני
    • רשתות חברתיות
    • אנליטיקס
    • Growth Hacking
    • אופטימיזציה ושיפור יחסי המרה
    • Content Marketing
    • UX
    • הייטק ואפליקציות
    • כללי
  • צרו קשר
  • דף הבית
  • אודות
  • הבלוג
  • קטגוריות עדכונים
    • קידום ממומן
    • קידום אורגני
    • רשתות חברתיות
    • אנליטיקס
    • Growth Hacking
    • אופטימיזציה ושיפור יחסי המרה
    • Content Marketing
    • UX
    • הייטק ואפליקציות
    • כללי
  • צרו קשר
חדשות רצות:
  • אוקטובר 16, 2016 13:02 כלי חדש יעזור לכם למצא ולתקן שגיאות בדפי AMP
  • אוקטובר 13, 2016 12:24 גוגל משיקה אפליקציית צילום ב360 מעלות לאנדרואיד
  • אוקטובר 6, 2016 07:55 גוגל בוחנת הצגת טרנדים ישירות בשורת החיפוש
  • אוקטובר 5, 2016 11:47 נענשתם בעדכון הפינגווין הקודם? לגוגל יש חדשות טובות עבורכם
  • אוקטובר 5, 2016 09:30 גוגל עדכנה את האפליקציה ועכשיו תוכלו לגלוש בסתר דרך הנייד
  • ספטמבר 29, 2016 15:13 החל מ2017: גוגל תעניש אתרים שיעשו שימוש בחלונות קופצים
  • ספטמבר 28, 2016 14:30 מפרסמים תמונות ברשתות החברתיות? הנה 3 אפליקציות לתוצאות ויזואליות מרשימות
  • ספטמבר 28, 2016 13:53 10 דברים שאתם צריכים לדעת על פינגווין 4.0
  • ספטמבר 27, 2016 10:47 יוטיוב משיקה אפליקציה חדשה לצפיה בתכנים במצב לא מקוון
  • ספטמבר 25, 2016 09:56 אפליקציית ההודעות החדשה של גוגל מעוררת חשש לפגיעה בפרטיות
Home » קידום ממומן » 3 תובנות מפורמט המודעות החדש והמורחב של גוגל

3 תובנות מפורמט המודעות החדש והמורחב של גוגל

מור מריג' ספטמבר 29, 2016 13:49 אין תגובות

החל מה31 בינואר 2017 ניתן יהיה לפרסם רק בפורמט המודעות המורחב. אז איך זה הולך להשפיע עליכם? >>

מקור: econsultancy

פורמט המודעות המורחב של גוגל יתן למפרסמים עוד 35 תווים בכותרת ובמקום 2 שורות של 35 תווים – תהיה שורה אחת של 80.

כל זה במטרה לאפשר יותר מקום להצגת המוצר, התכונות, היתרונות והקריאה לפעולה.

אז איך זה הולך להשפיע בעצם?

1. יותר קליקים
בדיקות מוקדמות של WordStream הראו עליה של 20% בשיעור הקליקים (CTR). וזו נקודה שחזרה על עצמה גם בשאר מבחני פיצול שנעשו. ההשערה היא שהגידול נובע מכך שהמודעות זוכות ליותר תשומת לב מאחר ומדובר בפורמט חדש. עם הזמן, כנראה שהפער יצטמצם. מה שבטוח – מי שיקדים לאמץ עוד יספיק להנות.

2. גידול ביחס ההמרה
באופן לא מפתיע במיוחד, עם שיעור הקליקים – חלה עליה גם בהמרות. מודעה שעלתה בפורמט הישן קבלה יחס המרה של 8.73% ואילו מודעה בפורמט החדש רשמה יחס המרה של 11.19%. הסברים אפשריים:
– ההרחבה מאפשרת לכלול יותר תיאורים ולכן אנשים מגיעים מוכנים יותר לדף הנחיתה ומוכנים להמיר.
– ההרחבה מאפשרת להוסיף יותר טקסט שהופך את ההצעה למפתה יותר.

3. אבל יש הרבה עבודה…
בצד השלילי, אחת המגרעות של המודעות המורחבות באה לידי ביטוי בכך שכעת יהיה על מנהלי הקמפיינים להמיר את המודעות הישנות. אם אתם מתמודדים עם כמות סבירה של מודעות – זו לא תהיה בעיה. אלה שמנהלים קמפיינים גדולים יותר – לכם כדאי להזדרז.

עזרו לנו להפיץ את התכנים!
  • Twitter
  • Google
  • Facebook

אולי יעניין אותך גם:

  1. גוגל מרחיבה את מודעות הטקסט שלה
  2. עכשיו זה רשמי: מודעות הטקסט המורחבות של גוגל יצאו לדרך
  3. גוגל מספקת מידע מוגבל למפרסמים בתקציב נמוך
  4. חדש: גוגל תאפשר קניה ומכירה של בגדים ישירות מתוצאות החיפוש
אדוורדס גוגל קידום ממומן שיווק דיגיטלי

אודות המחבר

מור מריג' להציג את כל הפוסטים של מור מריג'


« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

הרשמו לניוזלטר וקבלו את כל העדכונים למייל, אחת ליום:

כתובת זו הינה רשומה כבר
אופס... משהו השתבש. נסו שנית מאוחר יותר
הדואר האלקטרוני שגוי
תודה על הרשמתך! נשלח לך עדכון יומי קצר עם כל הידיעות המעניינות
Please complete the CAPTCHA.
נא למלא את כל שדות החובה
צייצו לנו
Tweets by @BulletsHQ
תנו בלייק ותשארו מעודכנים!
© LIXFIX - Conversion Optimization
חדשות מובילות

3 דרכים פשוטות להגדלת כמות העוקבים במדיה החברתית

3 דרכים לשימוש בסיפורים של אינסטגרם כדי למנף את העסק

פייסבוק מנסה לקנות את סנאפצ'ט האסייתית

© LIXFIX - Conversion Optimization
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
גלילה לראש העמוד