החל מה31 בינואר 2017 ניתן יהיה לפרסם רק בפורמט המודעות המורחב. אז איך זה הולך להשפיע עליכם? >>
מקור: econsultancy
פורמט המודעות המורחב של גוגל יתן למפרסמים עוד 35 תווים בכותרת ובמקום 2 שורות של 35 תווים – תהיה שורה אחת של 80.
כל זה במטרה לאפשר יותר מקום להצגת המוצר, התכונות, היתרונות והקריאה לפעולה.
אז איך זה הולך להשפיע בעצם?
1. יותר קליקים
בדיקות מוקדמות של WordStream הראו עליה של 20% בשיעור הקליקים (CTR). וזו נקודה שחזרה על עצמה גם בשאר מבחני פיצול שנעשו. ההשערה היא שהגידול נובע מכך שהמודעות זוכות ליותר תשומת לב מאחר ומדובר בפורמט חדש. עם הזמן, כנראה שהפער יצטמצם. מה שבטוח – מי שיקדים לאמץ עוד יספיק להנות.
2. גידול ביחס ההמרה
באופן לא מפתיע במיוחד, עם שיעור הקליקים – חלה עליה גם בהמרות. מודעה שעלתה בפורמט הישן קבלה יחס המרה של 8.73% ואילו מודעה בפורמט החדש רשמה יחס המרה של 11.19%. הסברים אפשריים:
– ההרחבה מאפשרת לכלול יותר תיאורים ולכן אנשים מגיעים מוכנים יותר לדף הנחיתה ומוכנים להמיר.
– ההרחבה מאפשרת להוסיף יותר טקסט שהופך את ההצעה למפתה יותר.
3. אבל יש הרבה עבודה…
בצד השלילי, אחת המגרעות של המודעות המורחבות באה לידי ביטוי בכך שכעת יהיה על מנהלי הקמפיינים להמיר את המודעות הישנות. אם אתם מתמודדים עם כמות סבירה של מודעות – זו לא תהיה בעיה. אלה שמנהלים קמפיינים גדולים יותר – לכם כדאי להזדרז.